NEW MEDIA STUDIES WELCOMES YOU

Σε περιμένουμε κοντά μας.

Μια νέα χρονιά ξεκινάει και σε περιμένουμε να ζήσουμε μαζί 3 εξάμηνα γεμάτα γνώση και εμπειρία. 3 εξάμηνα που θα σου αλλάξουν τη ζωή και θα σε μεταμορφώσουν σε πραγματικό επαγγελματία των media.

«Στη New Media Studies πιστεύουμε ότι για να ενθαρρύνουμε τη δημιουργικότητα σε καινοτομία θα πρέπει να υπάρχει πέρα από τη θέληση και το απαραίτητο περιβάλλον που ευνοεί την καινοτομία.»

Σταμάτης Μαλέλης

malelis

OUR PATH THROUGH HISTORY

Νέα πνοή στα media

Η ιστορία μας ξεκίνησε το 2007, όταν άρχισα να διαπιστώνω την απουσία στο χώρο των media, ανθρώπων με ολοκληρωμένες γνώσεις τηλεόρασης και επιπλέον την ανυπαρξία σχολών που προσφέρουν τέτοιες γνώσεις. Έτσι δημιούργησα το εργαστήρι σπουδών με την ονομασία Control TV. 2 χρόνια αργότερα, αποφάσισα να μετονομάσω το εργαστήρι σε New Media Studies και αυτό γιατί πρώτοι αντιληφθήκαμε τη δύναμη των νέων μέσων καθώς και την τρομερή ανάπτυξη που αποκτά το τηλεοπτικό περιεχόμενο. Οι εποχές είχαν αλλάξει και πλέον ο δημοσιογράφος δεν αρκούσε να είναι καλός στον Τύπο ή στο ραδιόφωνο μόνο.

sxoli

Έπρεπε να είναι να είναι το ίδιο καλός και στην τηλεόραση και ακόμα περισσότερο στο internet. O χώρος των media άλλαξε ριζικά και οι νέες τεχνολογίες δημιούργησαν νέους κανόνες δημοσιογραφίας.

quote-3

Το 2013, ανανεώνουμε το πρόγραμμα σπουδών, δίνοντας πάλι έμφαση στις ανάγκες της αγοράς, ενσωματώνοντας νέα μαθήματα και περισσότερη εμπειρία. Ζήσε κι εσύ την μοναδική αυτή εμπειρία!

«Τίποτα δεν χαρίζεται, πρέπει να το παλέψετε και να το έχετε σαν στόχο και να το κερδίσετε. Να κυνηγάς τα όνειρά σου να μη φοβάσαι.»

Σταμάτης Μαλέλης

OUR VISION

Μια νέα εποχή αρχίζει στη δημοσιογραφία.

Όραμα μου είναι η New Media Studies να αποτελέσει το κέντρο της δημιουργίας, της καινοτομίας, της εξελιγμένης μάθησης και της πνευματικής ενέργειας στο χώρο της επικοινωνίας και των ΜΜΕ. Θέλω να ενθαρρύνω τους νέους να αντιληφθούν τις δημιουργικές τους ικανότητες, να ανακαλύψουν τον εαυτό τους, να φέρουν στην επιφάνεια το ταλέντο τους, εστιάζοντας στον καθένα ξεχωριστά. Ολοένα και περισσότεροι νέοι στρέφονται στη δημοσιογραφία, είτε ερασιτεχνικά, είτε επαγγελματικά. Τι είναι αυτό όμως που κάνει κάποιους να ξεχωρίσουν; Δεν είναι μόνο η φύση του προσωπικού ταλέντου, των δεξιοτήτων και της δημιουργικότητας που τους χαρακτηρίζει, αλλά κυρίως οι συνθήκες που επιτρέπουν στη δημιουργικότητα και στο ταλέντο να αναπτυχθούν. Και αυτό είναι που θέλω να προσφέρω στους σπουδαστές μας. Τις κατάλληλες συνθήκες για να γίνουν οι δημοσιογράφοι του αύριο.

orama

OUR PHILOSOPHY

Γίνε πραγματικός NMSer!

Οι απόφοιτοι της NMS δε θέλω να είναι ακόμα ένας ανάμεσα στους δημοσιογράφους. Ονειρεύομαι να γίνουν οι οραματιστές ηγέτες του αύριο που θα δρουν ως φορείς αλλαγής της κοινωνίας και ως δημιουργοί ενός νέου επιπέδου επικοινωνίας στην Τηλεόραση, στο Ραδιόφωνο και στο Internet. Με πρωταρχικές αξίες το ήθος, την αδογμάτιστη σκέψη, την εις βάθος αναζήτηση της αλήθειας, θα μπορέσουν να γίνουν ανεξάρτητοι μαχητές και υπερασπιστές του δικαίου. Αυτοί θέλω να είναι οι απόφοιτοι της New Media Studies!

MALELIS JOURNALISTIC MOMENTS

Οι στιγμές που σημάδεψαν τη ζωή μου.

desert

1991

Η καταιγίδα της Ερήμου

Όταν άρχισε η Καταιγίδα της Ερήμου, ήμασταν όλο το βράδυ το μοναδικό κανάλι που αναμετέδιδε live τον πόλεμο στον Περσικό.

περισσότερα

Έζησα την καταιγίδα της Ερήμου ως αρχισυντάκτης τότε του ΑΝΤ1. Ήμασταν όλοι έτοιμοι και συντονισμένοι με το CNN. Όταν αυτό ανακοίνωσε την επίθεση στο Κουβέιτ, σε μερικά δευτερόλεπτα ήμασταν κι εμείς στον αέρα με τη φωνή των δικών μας ανταποκριτών που βρίσκονταν ήδη εκεί. Τα μάτια μου όμως έπεσαν στο ανταγωνισμό, το MEGA συνέχισε να παίζει τη μελωδία της ευτυχίας.

politexnio

1995

Πολυτεχνείο

Για πρώτη φορά ο τηλεθεατής έβλεπε live τους νεαρούς να πετάνε πέτρες και μολότοφ και τους αστυνομικούς να απαντούν με δακρυγόνα.

περισσότερα

Τα μεγάλα επεισόδια του Πολυτεχνείου καλύφθηκαν ζωντανά από τα μεγάλα κανάλια. Κατέγραψαν τον άγριο ξυλοδαρμό ενός φοιτητή από την αστυνομία. Για πρώτη φορά ο τηλεθεατής έβλεπε live τα επεισόδια που γινόντουσαν. Ακολούθησαν οι μεγάλες φωτιές της Πάρνηθας, αλλά και η εξέγερση των κρατουμένων στις φυλακές του Κορυδαλλού. Από τον ανταγωνισμό των καναλιών νικητής βγήκε ο ΣΚΑΙ. Ενώ όλα τα κανάλια έδειχναν τον τοίχο της φυλακής ο ΣΚΑΙ έδειχνε live τα γεγονότα.

aliki

1996

Η κηδεία της Αλίκης

Η ΕΡΤ είχε προτείνει σε όλα τα κανάλια να συνεργαστούν και να παίρνουν κοινή εικόνα. Εμείς είπαμε όχι! Αποφασίσαμε να κάνουμε τη διαφορά.

περισσότερα

Ο ΣΚΑΙ ήταν μικρό κανάλι και με τέτοια γεγονότα θα μπορούσε να διαφοροποιηθεί και να περάσει στη συνείδηση των καναλιών σαν μεγάλο κανάλι. Έπρεπε να δουλέψουμε μεθοδικά, όλα τα άλλα κανάλια είχαν αποφασίσει να συνεργαστούν και να μεταδίδουν τα ίδια πλάνα. Εμείς είπαμε όχι, περάσαμε με το συνεργείο μου και είδαμε όλη τη διαδρομή που θα ακολουθούσε η πομπή. Αποφάσισα να βάλουμε κάμερες συγκεκριμένες με πλάνα που θα ακολουθούσαν μόνο τον Σπυρόπουλο τον τελευταίο σύντροφο της Αλίκης, τον γιo της αλλά και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Αποφάσισα παίζοντας τα πλάνα της κηδείας να ακούγονται και τα τραγούδια της Αλίκης Βουγιουκλάκης. Η κάλυψη μας ήταν άρτια, το αποτέλεσμα ήταν συντριπτικό. Η μεγάλη μας αυτή επιτυχία ήταν και επένδυση είχαμε κερδίσει την εμπιστοσύνη του Έλληνα τηλεθεατή.

matei

1998

Υπόθεση Σορίν Ματέι

«Είσαι ο Μαλέλης; Κρατάω τρία άτομα με μια χειροβομβίδα. Αν δε με βγάλεις να πω τα αιτήματα μου, τους τινάζω στον αέρα». _________

περισσότερα

Είναι η συγκλονιστικότερη ιστορία που έχω ζήσει ποτέ. Για μια υπόθεση που έχουν υποθεί πολλά και ασχολήθηκε ο διεθνής τύπος. Όταν χτυπάει το τηλέφωνό του γραφείου και είναι ένας που ισχυρίζεται ότι είναι ο Σορίν Ματέι , ο γνωστός κακοποιός, και λέει ότι κρατάει ομήρους. Ζητάει να μιλήσει μαζί μου, με ρωτάει αν είμαι ο Σταμάτης Μαλέλης και ζητάει να βγει στο δελτίο. Παίρνω την μεγάλη απόφαση να βγάλω έκτακτο και αυτόν σε ζωντανή τηλεφωνική σύνδεση. Όλοι αποφεύγουν να μου πουν τι να κάνω, ακόμη και η αστυνομία είχε αφήσει την υπόθεση στα χέρια μου. Τώρα λίγα χρόνια μετά πιστεύω χωρίς τη δική μας παρέμβαση η τραγωδία που ακολούθησε θα ήταν πολύ μεγαλύτερη.

gioukoslavia

1999

Ο πόλεμος στη Γιουγκοσλαβία

Στον μεγάλο βομβαρδισμό που έκαναν οι αμερικάνοι στην αγορά της Νις, το συνεργείο μας ήταν ήδη εκεί και σε μισή ώρα έβλεπα την εικόνα μας να μεταδίδεται από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, CNN και SKY.

περισσότερα

Ένα μήνα τα ελληνικά κανάλια κάλυπταν τον πόλεμο και έδειχναν μία άλλη πλευρά του πολέμου που αγνοούσαν τα ευρωπαϊκά και αμερικανικά μέσα. Ένα περιστατικό όμως με έκανε να το ξεχωρίσω. Μετά τον μεγάλο βομβαρδισμό που έκαναν οι αμερικάνοι το μεσημέρι στην αγορά της Νις, όλα τα συνεργεία έσπευσαν να το καλύψουν. Στο σημείο αυτό βρέθηκε μόνο ο κάμεραμαν μας. Ήταν τρείς ώρες πριν το δελτίο ειδήσεων εκεί. Με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει «Σταμάτη έχω κάνει φοβερά πλάνα. Τραυματίες στη μέση του δρόμου, κόσμος να κλαίει και να καταριέται. Απίστευτες εικόνες!» Το πρόβλημα όμως ήταν να μας στείλει τα πλάνα γιατί τα ξένα δορυφορικά κανάλια είχαν απομακρυνθεί πολύ από την περιοχή. Κανένα από τα κανάλια δεν είχε εικόνα όταν ξεκίνησαν τα δελτία από το μακελειό που είχε γίνει. Εμείς όμως προλάβαμε, ρίξαμε στον αέρα αμοντάριστη την εικόνα, με αποτέλεσμα ο ελληνικός λαός να νιώσει όλο αυτό το φρικτό συναίσθημα. Χωρίς να έχουμε τελειώσει ακόμη την προβολή δύο από τα μεγαλύτερα πρακτορεία μου είχαν ζητήσει την εικόνα, μισή ώρα αργότερα έβλεπα την εικόνα μας να μεταδίδεται από το CNN και το SKY.

iraq

2003

Ο δραματικός πόλεμος στο Ιράκ

Κατά τη διάρκεια ενός ρεπορτάζ, πέσαμε πάνω σε βομβαρδισμό και η κάμερά μας κατέγραψε όλους τους ήχους. Η ρεπόρτερ φώναζε «Χριστέ μου» και αυτοί οι ήχοι έκαναν το γύρο του κόσμου. ____________

περισσότερα

Στον πόλεμο του Ιράκ τα ελληνικά κανάλια είχαν αποκτήσει μεγάλη εμπειρία και είχαν πολύ καλούς πολεμικούς ανταποκριτές. Το CNN το SKY αλλά και το BBC όμως κάλυπταν τα πάντα και μετέδιδαν ζωντανά τους αμερικανικούς βομβαρδισμούς. Τότε όμως εγώ ήμουν διευθυντής του STAR και δεν είχα πολλές επιλογές. Το προφίλ του καναλιού δεν ήταν τέτοιο έτσι ώστε να προτιμήσει ο τηλεθεατής να ενημερωθεί για ένα τόσο μεγάλο γεγονός. Έτσι αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τον απλό Ιρακινό πολίτη και να τον κάνουμε πρωταγωνιστή στις ιστορίες μας. Μπαίναμε λοιπόν μέσα σε οικογένειες και καταγράφαμε την αγωνία τους. Ζητούσαμε από Έλληνες εγκλωβισμένους να μας πουν την ιστορία τους, αλλά και να μιλήσουν με συγγενείς τους στην Ελλάδα. Δείχναμε τα δράματα του πολέμου, ορφανά παιδιά, χήρες γυναίκες, ανάπηρους πολέμου και γέρους σε απόγνωση. Σε μια τέτοια επίσκεψη σε ένα κτίριο πέσαμε πάνω σε βομβαρδισμό, η κάμερά μας έμεινε ανοιχτή και κατέγραψε όλους τους ήχους, ακόμη και της ίδιας της ρεπόρτερ που φώναζε «Χριστέ μου». Το αποτέλεσμα ήταν αυτή η φωνή να πάρει πολλά δημοσιογραφικά βραβεία και να κάνει το γύρο του κόσμου.

periptero

2009

H ρήξη του περιπτέρου στην Πανεπιστημίου

Ένα περίπτερο στο Κέντρο είχε πάρει κλίση λόγω των έργων του μετρό. Μετά από ρεπορτάζ, η κάμερα έμεινε να καταγράφει συνεχώς. Όταν έπεσε, ήμασταν στον αέρα το ίδιο δευτερόλεπτο.______

περισσότερα

Όλα τα κανάλια έκαναν ρεπορτάζ στο περίπτερο στην Πανεπιστημίου για την κλίση που είχε πάρει από τα έργα του μετρό. Έτσι κι εμείς στήσαμε κάμερα για ζωντανή σύνδεση για ρεπορτάζ. Όταν τελείωσε το δελτίο έδωσα εντολή να μη φύγει η κάμερα και να καταγράφει συνέχεια το περίπτερο. Την επόμενη μέρα παρατηρούσα συνέχεια ότι η κλίση του περίπτερου μεγάλωνε. Την ώρα του δελτίου φόρεσα ακουστικά, ήθελα να ακούω τις αντιδράσεις των περαστικών. Κάποια στιγμή ακούω τη φωνή της συναδέλφου να λέει «πέφτει!» Αμέσως συνδεόμαστε με το Πανεπιστήμιο και το περίπτερο εξαφανίζεται μπροστά στα μάτια τα δικά μας και χιλιάδων τηλεθεατών.

jackson

2011

Ο θάνατος του Μαϊκλ Τζάκσον

Προσπαθούσαμε να τα δώσουμε όλα! Λάμψη, μυστήριο, πλούτο, τραγούδι και show biz. Θέλαμε να το μεταδώσουμε με κάθε λεπτομέρεια και να απαντήσουμε σε κάθε ερώτηση που μπορεί να είχε ο τηλεθεατής.

περισσότερα

Κάθε κανάλι μπορεί να ποντάρει σε συγκεκριμένα θέματα. Ένα μεγάλο καλλιτεχνικό θέμα δίνει σαφές προβάδισμα στο STAR , γιατί έτσι έχουν καθιερωθεί αυτά τα κανάλια στη συνείδηση του τηλεθεατή. Έχοντας αυτό το σκεπτικό ο θάνατος του «βασιλιά της pop» Μαϊκλ Τζάκσον, ήταν θέμα για το STAR. Από την πρώτη μέρα κιόλας πέσαμε δυνατά στο θέμα αυτό. Προσπαθούσαμε να τα δώσουμε όλα! Λάμψη, μυστήριο, πλούτο, τραγούδι και show biz. Θέλαμε να το μεταδώσουμε με κάθε λεπτομέρεια και να απαντήσουμε σε κάθε ερώτηση που μπορεί να είχε ο τηλεθεατής. Επίσης έπρεπε να βρούμε τα ωραιότερα τραγούδια του, τις τελευταίες του πρόβες και ότι γενικά είχε καταγραφεί στον φακό από τις τελευταίες του στιγμές για να εμπλουτίσουμε τα βίντεο μας. Είχα καλύψει το 90% του δελτίου μου με αυτό το θέμα. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο αποφασίσαμε να καλύψουμε σε απευθείας σύνδεση και όλη τη διαδικασία της κηδείας του. Είχαμε στήσει και την κάμερα που είχαμε εμείς έξω από την εκκλησία και τις άλλες εικόνες της παίρναμε από τα μεγάλα δορυφορικά κανάλια, έτσι ώστε να καλύψουμε το μεγαλύτερο ποσοστό της κηδείας και να παίξουμε πολύ με το μυστήριο γύρω από την ταφή του. Ένα θέμα όπως αυτό που πήρε την πρώτη θέση στα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα του κόσμου, πέρασε στα ψιλά στην ελληνική τηλεόραση εκτός από εμάς.

«Όραμα μου είναι να γίνουν οι σπουδαστές μας οραματιστές ηγέτες του αύριο, που θα δρουν ως φορείς αλλαγής της κοινωνίας. Να μη γίνουν άλλος ένας δημοσιογράφος.»

Σταμάτης Μαλέλης

malelis4

MALELIS INSPIRES @WHITE MINDS

Πάντα κοντά στους νέους.

Οι νέοι είναι το μέλλον αυτής της χώρας και είναι καθήκον όλων μας να τους καθοδηγούμε, να τους συμβουλεύουμε, να είμαστε πάντα δίπλα τους. Νιώθω περήφανος κάθε φορά που συμμετέχω στο White Minds, το θεσμό που σκοπό έχει να εμπνεύσει τα φρέσκα μυαλά, γιατί έχω την ευκαιρία να μεταφέρω στους νέους τις εμπειρίες και τα βιώματα μου και να έρθω σε επαφή μαζί τους, ακούγοντας τον παλμό της νεολαίας. Ελπίζω μέσα από τις ιστορίες μου να έχω βοηθήσει έστω και έναν από τα χιλιάδες νέα μυαλά.

Να κυνηγάς τα όνειρα σου. Μη φοβηθείς τη ζωή, αγκάλιασε την.

Nα ζητάτε κάτι παραπάνω, να προσπαθείτε, να ξεχωρίζετε, η ζωή δεν είναι επίπεδη.

Μην κάνετε ποτέ μια ζωή σε αναμονή. Προσπαθήστε να είστε ο εαυτός σας, αφήστε τον εαυτό σας ελεύθερο.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ

Ο δημιουργός της πρώτης πλατφόρμας για την κατάθλιψη.

Έπειτα από προσωπική μου εμπειρία με το τέρας της κατάθλιψης, γεννήθηκε μέσα μου ένας σκοπός ζωής. Να υποστηρίξω και να βοηθήσω όσους δίνουν τη δική τους μάχη. Γι αυτό δημιουργήσαμε το www.kontasou.com. Είναι η πρώτη online πλατφόρμα επικοινωνίας για την κατάθλιψη. Μια πλατφόρμα εύκολα προσβάσιμη, άμεση και προσιτή για όλους τους ανθρώπους που χρειάζονται ενημέρωση και υποστήριξη για την κατάθλιψη.

kontasou

TIME FOR ACTION

Θέλω να βοηθήσω.

Νιώθω μέσα μου την ανάγκη να βοηθήσω ουσιαστικά τον κόσμο που υποφέρει. Γι’ αυτό αποφάσισα να ασχοληθώ με την συγγραφή βιβλίων, μιλώντας πάντα βιωματικά και δίνοντας το παράδειγμα και στους άλλους ότι μπορούν να τα καταφέρουν.

assets

«Στιγμές Τηλεόρασης» η πρώτη μου συγγραφική προσπάθεια, αναφέροντας σημαντικά γεγονότα που συγκλόνισαν την Ελλάδα και τον τρόπο που τα χειριστήκαμε δημοσιογραφικά.

TO-TERAS-KI-EGW

«To Τέρας κι εγώ», το δεύτερο βιβλίο μου, με θέμα την κατάθλιψη. Θέλησα να μεταφέρω στον κόσμο τη μάχη μου με το τέρας και να δώσω το μήνυμα ότι μπορεί να νικηθεί.

35347_Cover (2)

«Στη Σκιά του Μαύρου Ήλιου», το τρίτο συνολικά βιβλίο. Ένα μυθιστόρημα πάλι με θέμα την κατάθλιψη, εστιασμένο περισσότερο στη γυναικεία κατάθλιψη.

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΗΛΙΟΥ